0252 - 419 169
Benieuwd hoe jouw organisatie ervoor staat?Vraag een fullscan intake aan
Aanvragen

Bestanden automatisch synchroniseren, backuppen en archiveren

Back-uppen, archiveren en synchroniseren worden vaak in één adem genoemd. Toch is er een belangrijk verschil dat we graag aan je uitleggen.

Bij een backup worden gegevens veiliggesteld van locatie A naar B. Zo heb je altijd een reservekopie achter de hand op een andere locatie.Bij synchroniseren worden bestanden op twee plekken identiek gehouden, dat is dus niet hetzelfde!

Backup met retentie 

Ook bestaat de mogelijkheid om een zogenoemde retentie in te stellen. Dat is een mogelijheid waarbij je verschillende versies van bestanden opbouwt en dus weken, maanden of jaren terug in de tijd kan. Dit heet dan weer archiveren.

Weet jij hoe bij jouw bedrijf de synchronisatie en back-up geregeld is? Of wil je goed advies op dat gebied? Neem contact op met interparts!

Benieuwd hoe jouw organisatie ervoor staat?Vraag een fullscan intake aan
Aanvragen