0252-419169
Benieuwd hoe jouw organisatie ervoor staat?Vraag een fullscan intake aan
Aanvragen

Maatregelen in verband met coronavirus

Graag willen we je op de hoogte brengen van de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus bij interparts. Want zoals voor heel Nederland geldt, heeft COVID-19 ook invloed op onze dagelijkse werkzaamheden. Gezien de ontwikkelingen en de bijbehorende richtlijnen van het RIVM en de Nederlandse overheid, passen wij onze werkwijze dan ook aan.

Stuur je melding per e-mail

Om verdere verspreiding van het virus te voorkomen, zullen onze medewerkers veel vanuit huis werken. Om alle aanvragen en verzoeken centraal te kunnen verwerken, vragen wij je deze per e-mail bij ons neer te leggen. Het e-mailadres is: support@interparts.nl

Op afstand support via Teamviewer

De meldingen pakken wij de komende weken remote - dat wil zeggen ‘op afstand’ - op. Via Teamviewer kunnen wij eenvoudig en veilig met jou meekijken. Teamviewer is te downloaden op onze website via https://www.interparts.nl/contact/support

Bezoeken op locatie alleen in kritieke situaties

Vanaf vandaag (16-03-2020) is ons kantoor niet meer voor bezoek geopend. Wij zijn alleen nog per telefoon van 08.15 uur tot 17.15 uur bereikbaar en/of via de e-mail. Bezoeken op locatie doen wij uitsluitend bij bedrijfskritieke problemen, na akkoord vanuit de directie van interparts. Dit is overmacht voor ons, maar samen moeten we elkaar helpen en daarom willen we je bedanken voor jouw begrip in deze vervelende situatie. Hopelijk kunnen wij je weer snel op de gebruikelijke manier van dienst zijn!

Uiteraard doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat je altijd verbonden blijft. 

Team interparts

Benieuwd hoe jouw organisatie ervoor staat?Vraag een fullscan intake aan
Aanvragen